ponedeljek, 26. april 2010

Obisk Brigitte in moje mame v Salzburgu

Pozdravljena družba! Nahajam se v Salzburgu, kjer sem na obisku pri svoji mami Liz. Na obisku je tudi moj bratec Remo.

Zaenkrat se imam zelo fino. Na Majo in Alexa sem čisto pozabil. Imam preveč dela z drugimi Bigli. Z Remotom se podiva levo, desno, gor in dol.

Naj vam malo predstavim družbo, ki jo imam pri Brigitti. Prvi na sliki je senior in verjetno eden najstarejših Biglov v Avstriji, če ne celo daleč naokoli. Star je že 17 let in 8 mesecev. Malo se mu že pozna, ampak ne mu tega naglas povedat.
Na 2. sliki so .. no ja.. Bigli. Poimensko si jih še nisem vseh zapomnil.
Na 3. sliki lahko v ospredju vidite Mono, za njo se skriva moja mama Liz, za Liz pa mislim, da je moja teta.
V košarici pa spita mladenič Uno in mladenka Ursel, ki čakata na svoji novi družini, da ju prideta iskati.

No. Na 2. setu slikic lahko vidite mojo mami, kako daje poljubčke Alexu, Ursel, ki išče moja rebra, Majo, ki jo je okupirala Emma (razvajenka, da je ni večje), ponovno en kup Biglov, ki čakajo na piškotke, ki smo jih prinesli s seboj, ter nazadnje še mojega bratca Rema, ki mi je zelo podoben.

Škoda, ker se moj 'dopust' pri Brigitti izteče že v sredo. V sredo, se vam verjetno ponovno javim z novim naborom slikic. Upam, da se uspem slikati z mamo in Remom skupaj, če me prej ne požreta Uno in Ursel. Današnja mladina, ....

Ni komentarjev:

Objavite komentar