nedelja, 18. april 2010

CACIB Maribor 2010 - 17. 04. 2010

Včeraj sva bila z Alexom v Mariboru na mednarodni razstavi psov.
Zjutraj sva vstala že zelo zgodaj in se odpravila v Jarše po Bojana, ki je šel z nama (jaz sem potreboval fotografa, Alex pa družbo ;)).

Ko smo prišli v Maribor, nas je presenetilo slabo vreme, nato pa še dež. Ta je sicer po cca. 30 minutah prenehal padati.

Z Alexom se nisva čisto nič pripravljala na to razstavo, zato me sploh ni znal postaviti v pozo in me pripraviti do tega, da bi lepo hodil v ringu. Mene je seveda zanimalo vse drugo kot razstava, ampak vseeno sem mu malce ustregel pri postavitvi.

Tukaj so slikice iz tekmovanja za Beagle in za BOB. Ja.. uvrstil sem se v BOB, kjer sem bil 2. Zmagal je kuža, ki stoji na zgornji sliki na desni strani.

Dobil sem svoj prvi naslov "Prvak razreda mladih", ter nastopil v BIS za mlade pse. V tem BISu je bilo ogromno psov in sem bil kar precej presenečen.

Po razstavi sem šel pogledat še kolegico Taro, s katero sva se podila po vrtu in sva se pošteno utrudila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar