nedelja, 11. april 2010

Nekaj aprilskih

April se je pričel kar zanimivo, nadaljuje pa se pravtako.

V ponedeljek je prišel k meni na obisk kolega Hal. Igrala sva se in skakala po vsem stanovanju. Hal je pritlikavi italijanski hrt in je približno moje starosti. Malce je mlajši.

Z Alexom sva ponovno pričela hoditi v pasjo šolo. Tudi tokrat obiskujeva tečaje, ki jih organizira KD Agility Ilirija. Z Alexom od male šole naprej nisva bila preveč pridna in nisva veliko vadila, tako da imava zdaj malce težav. Zelo težko se koncentriram. Vse me zanima in vse moram prevohati, ampak upam, da si bo Alex vzel več časa in se bova posvetila vajam tudi doma.


Z Aleksandro se imava zelo rada. Včasih se jaz stisnem k njej, včasih pa ona k meni. Halovi lastniki so mi podarili modro igračko, ki jo vidite na spodnji sliki. Je prav fina za igro in glodanje.

Danes pa so me Jugovi peljali na sprehod v Ljubljano. Parkirali smo v Trnovem in se sprehodili ob Ljubljanici do Prešernovega trga, kjer smo šli na sladoled in kavo. No ja, jaz sem dobil le eno kost za čiščenje zob.

Srečal sem še enega bigla. 10 let starega Gaja. Zdaj vidim, kako bom zgledal čez 9 let. Sploh ne tako slabo.

3 komentarji:

  1. Fajn, da se vam toliko dogaja! Z Aleksandro imava pa zelo podobno pizamo :o) Verjetno je moja predhodna izdaja, hehe.

    A na tecaje hodita v Snebrje? Kdo vaju pa ima?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hojla.. Maja pravi, da se nam premalo dogaja. Morali bi si več izletov planirat po kakšnih hribih, nekako v vašem stilu ;). Koliko šele vam dogaja. Maji kar ne upam dat prebrat postov od Lune, ker bi jih potem ves čas poslušal ;) hehe.

    Pižamo je sešila babi. Bo morala kmalu kakšno novo, saj se je tamala potegnila.

    Na tečaju nas vodi Polona. Včeraj se nam je pridružila še Barbara. Se full pozna, da nisem bil priden z vajami čez zimo. Je pa ROnč na strani od Silvie http://silvia.trkman.net/lolabu/our-center/classes/. Slika iz male šole, ko sva bila še pridna ;). Zdaj ga je pa metat začelo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lahko tebi v zagovor ali Maji v tolazbo povem, da smo bili vceraj po enem mesecu vsi stirje na kakem izletu. No, je bil pa toliko bolj konkreten. Mi moramo tudi ratat bolj pridni in it v kak hrib, ne samo po ravnem :o)

    Polona je fajn, sva bili z Luno tudi pri njej. :o)

    OdgovoriIzbriši