nedelja, 13. september 2009

Maribor 12. 09. 2009

Včeraj smo se odpravili na izlet v Maribor.
Pogledat smo šli mojo prijateljico Taro, Tanjo in Tadeja. 3xT ;).

Ko smo prišli iz stolpnice smo najprej srečali prijateljčka Olija.
Z njim se vedno zelo lepo igrava in obačsno tudi zapleševa.





V avtu sem bil priden in sem vso pot prespal.
Ko smo prispeli nas je najprej pozdravila Tara.



Beagle kot sem, sem ji seveda takoj ukradel nekaj hrane, vendar je ni motilo, ker se je zamotila z Aleksandro in mojo igračo.


Malo sva se igrala na vrtu, potem pa smo se odpravili v gozd na sprehod.



Tukaj lahko opazite, da sem zelo čist. Odločil sem se skočiti v zelo blatno lužo in mi je malce spodrsnilo, tako da sem se bolj umazal kot sem načrtoval.



Nekaj sva zavohala.


Tara se je izkazala za dobro mentorico in mi je pokazala veliko novih stvari.
Tukaj mi je pokazala, da lahko najdeš vodo za pitje tudi v drevesnem deblu. Kot vidite sem pozorno spremljal kaj počne.


Ko sem poskusil sam, pa nisem prišel do vode. Imam širši smrček od Tare in nisem mogel spraviti gobčka skozi luknjo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar