nedelja, 13. september 2009

Ježek teka, teka, ...

Prejšnji četrtek sem na sprehodu našel enega ježa. Bil je zelo blizu prometne ceste, zato se je Aleksander odločil, da ježka pobere in odnese na Golovec.

Seveda je moral najprej domov na foto sejo.
Takole je poziral.


2 komentarja:

  1. A ves, da sem jaz zadnjic tudi nasla jezka, ampak kar pred stolpnico. Sem ga tudi nsela gor pokazat Luni, potem pa sem ga hotela peljat v Mostec, pa so doma nekaj tezili, pa ga je en sosed odnesel na vrt ene zapuscene hise. :) Ribica (prijavljena pod Aleša)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja.. teh ježkov se veliko potepa po Ljubljani.
    Baje je na tistem mestu, kjer je Ronny izvohal tega ježka, ogromno ježev.
    Vseeno se mi je zdelo bolje, da ga odnesem na Golovec, ki je cca. 50m stran od naše stolpnice.
    Vsaj ni bil več v neposredni bližini ceste.

    OdgovoriIzbriši