petek, 4. september 2009

29.08 - 3.09. 2009

Ku-ku. Spet sem tu. Ne beri moj blog in pojdi raje naprej delat.

Kaj je bilo novega v tem tednu?
Od 1.9. naprej sem sam doma. Nekateri sosedje pravijo, da sem glasen, drugi, da nisem in da jih nič ne moti, medtem, ko tretji lepijo na naša vrata listke, češ, da sem prav nemogoč in da trpim in oh in sploh. Jutri me gazda snema pa bomo videli kakšno je dejansko stanje.

Drugače sem pa priden in se veliko sprehajam. Začel sem obiskovati malo šolo, ki jo vodi Silvia Trkman v okviru KD Ilirija. Punca obvlada. Je že dvakratna svetovna prvakinja v agility-ju.
V šoli sem spoznal veliko psičkov in celo eno biglico, ki pa je na drugo učno uro žal ni bilo.

Še teden v slikah.

Lej kaj sem našel.. Posodo za solato. No.. zdaj služi drugemu namenu. Učenju.


Na posodo se znam postaviti celo z vsemi štirimi tacami.


DEJMI BRIKET!


Za Aleksandrico sva se igrala z brisačo.


Potem sem zaspal na svoji najljubši domači igrači.


Tako sem se dobesedno prilizoval gazdi.


Čas za počitek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar