nedelja, 30. januar 2011

Vikend pasjega parka

Moram vam hitro vse povedat.

Včeraj sem bil z družino na sprehodu po okolici. Najprej sem se podil po bližnji njivi in se lovil z Aleksandro. Hotela je mojo igračo, jaz pa sem ji bežal.

Potem smo se sprehodili do pasjega parka, kjer sem užival v družbi deklet. Ja.. nobenega fanta. Šest punc in moja malenkost.

Žal je bilo slabo vreme in niso bile dobre razmere za slikanje, tako da so nekatere slike meglene. Smo bili čisto preveč hitri za Alexov fotoaparat in za njegove reflekse. Stara se že ;)!

Danes pa sva z Majo na Golovcu našla trobentico, ki se ji ni dalo čakati na pomlad.

Po kosilu pa sva šla z Alexom na sprehod in spet v pasji park, kjer sem spet sameval sam med dekleti. Ko pa se je pojavil prvi samec, pa sem se razjezil. Ni ravno meni podobno, vendar... to so bile MOJE punce... Alex ni bil zadovoljen z mojim obnašanjem, ker sem bil potem hud še na punce, ki so hotele spoznati drugega fanta, tako da me je ponovno pripel na povodec in sva šla naprej. Igral sem se več kot uro in pol.

Ni komentarjev:

Objavite komentar