četrtek, 27. januar 2011

Januar 2011

Tokrat se vam oglašam s serijo slikic iz stanovanja.
Ko Aleks pride domov je zunaj že tema in me noče nič slikati po temi. Ne vem kaj razmišlja. Saj bi me lahko med vikendi kaj poslikal. Ga moram malo opozorit ;).

Takole uživam v Aleksandrini sobici. Na njenem starem stolu mi je prav prijetno. Lahko zadremam in imam dober razgled. Če sem lump, lahko pa še kakšno igračo ukradem iz njene police :P.


In še moj prvi prestol. Kar na pultu. Ja! Samo še moj je in ga nikomur ne dam. Ko posije sonček se mu nastavim in malce zadremam.
Kot vidite rad glodam korenčke in še vedno uničim kakšno stvar. Le za trenutek niso pozorni in že uničim kakšno stvar ;).


Pri nas so naredili nov "pasji park". Slikica je iz časa, ko je bil park še v izdelavi. Prav rad se podim po njem, saj sem končno lahko sproščen brez povodca. Prijateljčki ste vabljeni, da se mi kdaj pridružite, da se skupaj malce zapodimo po travi.
Park ima dva vhoda, dve klopci za naše dvonožne prijatelje, dva pasja WCja in dva koša za navadne smeti.

Aja.. nahaja se pri končni postaji devetke v Štepanjskem naselju.

2 komentarja: