nedelja, 8. november 2009

CACIB Vrtojba II - Šempeter 8.11.2009

Živjo..
Danes sem bil na svoji prvi pasji razstavi.
Imam zelo mešane občutke, vendar pa je bila razstava v bistvu zelo dobra izkušnja.

Sodeloval sem v razredu mladičev (3-6 mesecev). Ker sem bil edini Beagle mladič, nisem imel nobene konkurence v svojem razredu in seveda osvojil PUPPY BIS. Sodnik mi je povedal, da sem "zelo perspektiven" in me pohvalil.

Gazda je imel veliko tremo pred prvim sprehodom v ringu, tako da me je namesto enega kroga, popeljal kar dva kroga po ringu. Prvi krog sem imel seveda nos ves čas na tleh, saj so se pred uradnim začetkom po ringu sprehajali psi in sem moral prevohati kateri so. Poleg tega je bilo na tleh še polno ostankov hrane z razstave prejšnjega dne. Ampak, še dobro, da ge gazda naredil napako in me peljal 2 kroga ;). V 2. krogu sem celo dvignil glavo in gledal gazdo v oči in lepo hodil v kasu. Prav super je bilo.



Potem pa je prišel čas, ko sem moral na mizo. Ah ja.. to poziranje. Zelo težko se je skoncentrirati, če si beagle. Vse ti diši. Tudi psi, ki so prejšnji dan stali na isti mizi. Nisem se postavil preveč lepo, vendar je sodnik upošteval dejstvo, da je to prva razstava tako zame kot za gazdo in da sem star šele 5 mesecev. No.. sem pa pokazal zobe brez težav.


Ko je sodnik narekoval oceno sva z gazdo takole stala "mirno". Gazda mi je ves čas govoril, da sem bil zelo priden in da sem se dobro odrezal in me sploh hvalil. A ga vi ne bi gledali, če bi vas hvalil in hvalil.


Ko sem se ga naveličal poslušati sem se vsedel in ga vseeno še malo poslušal (naj mu bo ;)).


Potem smo pa čakali na tekmo Best of show v mojem razredu, ki je bilo 6 ur kasneje. Vsega sem bil že naveličan in zelooo utrujen. Tekma bi se morala začeti ob 15.00, vendar se je začela šele ob 16.00. Z gazdo sva takole čakala in zmrzovala skoraj eno uro. Jah.. nisva vedela kako to poteka. Nisva vedela, da sodnica pride v "čakalnico" in si že tam ogleduje in ocenjuje pse. Medtem, ko so bili nekateri ostali tekmovalci v "pozi" sem se jaz zviral okoli in šnofal, nakar pride sodnica in pravi, da naj se malo pokažem.

Skratka.. v finale se nisva uvrstila. Gazda ni naredil domače naloge!;)


Ko sva prišla domov, sva pa takole zaspala. Oba sva prijetno drnjohala.

1 komentar:

  1. Bravo naši. Mi smo pa en dan prej samo "observirali"... So nas tudi hvalili, ampak ne sodniki, temveč razstavljalci. Čestitamo, Katja, Ečo in Hal

    OdgovoriIzbriši