sobota, 21. november 2009

Beagle x 3

Danes sem se srečal še z dvema Beagloma. Z Beaglico Luno in z Basilom, ki ga že poznate.
Imeli smo čudovit dan in suh travnik le za nas.

Tokrat vam slikice prikazujem na podoben način kot jih prikazuje Luna.


Imeli smo se zelo fino in vesel sem, da sem končno spoznal še Luno.


Sem bil pa tudi mala barabica, saj sem pobegnil do bližine konj, kjer sem se razburjal na konje.
Basil je bil zelo pogumen in je šel do konja ter ga prevohal, jaz a sem se ga malce bal.

In za nameček sem bil še šokiran. Dobesedno. S smrčkom sem se dotaknil električnega pastirja, ki me je stresel.
Ni mi bilo nič hujšega, le precej sem se ustrašil.

1 komentar:

  1. Tudi mi smo se imeli super! Pa upam, da si je tegale pastirja zapomnil malo bolje kot Luna :o)

    OdgovoriIzbriši