sreda, 7. oktober 2009

Po dolgem času ...

... se vam spet oglašam.
Jutri bom star štiri mesece. Gazda pravi, da sem se zelo spremenil. Pa še prav ima. Kakšne dva tedna se zelo rad ckrljam in igram. Prej se nisem maral.

V času od zadnje objave se nam je veliiiiiiko dogajalo. Preveč, da bi vse pisal. Žal nismo imeli skoraj nikoli s seboj fotoaparata, tako da ne morem priložiti nobene slikice.

Lahko pa vam pokažem nekaj slikic narejenih doma.

A sem faca al sm faca?


Ja, ja. Tudi kakšna resna slika mora nastati.


Saj tudi moram biti resen, ko me pa te krvosesi napadajo vsakič, ko grem na Golovec. Kar je zelo pogosto.


Gazda se je odločil, da sem po novem lahko na kavču. Zdaj je kavč MOOOOOOOOOOOOOJ! Takole sem se raztegnil, ko sem malce zadremal.


Aleksandra je pa na pomožnem ležišču brala knjigico.

Ni komentarjev:

Objavite komentar