ponedeljek, 26. oktober 2009

Krompirjeve počitnice

Včeraj smo peljali Aleksandro v Medulin k babici in dediju. Seveda smo se morali sprehoditi do plaže, kjer sem zelo užival.

Bilo je zelo zanimivo, kar je razvidno iz mojega repa oz. moje antene.


Obvezno sem se moral zmočiti v morju. Sicer nisem zaplaval, sem pa zmočil trebušček.


Seveda ni lepšega kot morska trava po kopanju.




Z Aleksandro sva se igrala z mokro vrvjo.




Tukaj pa glodam morskega ježka. Našel sem tri morske ježke. Najprej sem se zlajal na njih, nato sem ugotovil, da ne bodejo in sem se začel igrati z njimi. Ko pa sem v enega malo preveč ugriznil, pa sem ugotovil, da jih lahko celo pojem.


2 komentarja:

  1. Mmm, najbrz je moral po valjanju v morski travi zelo disat. Super fotke, tele s travo :o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmm.. niti ni bilo sile, ker ni bil ves moker. V vodo je šel le do trebuha, vendar pogumno in odločno ;). En storž sem mu vrgel v vodo in je šel ponj.

    Hvala za kompliment. Moram reč, da mi fotkič precej pomaga. Dam kar na zaporedno slikanje in držim gumb. Mi dela cca. 2 sliki na sekundo in potem kakšna dobra vmes rata.

    OdgovoriIzbriši