nedelja, 13. november 2011

Javljanje po skoraj pol leta

Naj vas ne skrbi preveč. Z menoj je vse OK in uživam.

Kot vidite, sem se malo zresnil. Samo poglejte, kako resno se držim na tej prvi sliki.

Resni Ronny.






Malo sem se tudi postaral. Polenta s tuno in 2 srčka za moj 2. rojstni dan.
MMMMM.. super je bilo.
Nič ne sme ostati!
Včasih, ko sem lačen, pa še ni moja ura za kosilo, zaspim kar v moji skledici.
Z Aleksandro in Aleksandrom sem se takole crkljal v Medulinu. Letos sem v Medulinu preživel celih 7 tednov. Kakšna uživancija!
Moj moj medo.


Tole je pa Aša.. Od Bojana in Vike. Njami.. dojenčke imam najraje za večerjo. Hahaha.. hecam se. Imam pa res rad dojenčke.
Še nekaj slikic z morja:

Kam gre moja Aleksandra?

Hmm.. Domač Kivi. A je to za pojest?

Aaaaah.. paše popoldanski spanec.


Tole so pa utrinki s piknika na ragbi igrišču.



Aleksandrin nov kuža, ki služi tudi kot vzglavnik ;) (pouštr' po domače).
Sicer sem veliko časa preživel v Medulinu, ampak sem si vzel čas tudi za sprehod na Golovec.

Ni komentarjev:

Objavite komentar