sobota, 16. januar 2010

CACIB Ljubljana - 16.01.2010

Danes sem bil na pasji razstavi na Gospodarskem razstavišču. Bil sem tekmovalec in gledalec.
Tokrat je bil na razstavi tudi kolega Basil.
Oba sva se zelo lepo obnašala in bila najbolj tiha psa na razstavi. Pa naj še kdo reče, da smo Bigli glasni;).

No .. pred nami je bila cela četa dobermanov. Sodnik si je za njih vzel za moje pojme preveč časa. po programu bi morali biti bigli na vrsti ob 10:41, dejansko pa smo bili na vrsi nekaj čez 12:00, ampak nič zato.

Tudi tokrat sem dobil dobro oceno. "Zelo perspektiven", vendar sem dobil 2. mesto. Sodniku sem se zdel malo predolg.
Basil je tudi dobil oceno "Zelo perspektiven" in je dobil 1. mesto, ter Puppy BIS.
Nekaj slikic si lahko ogledate spodaj.

2 komentarja:

  1. Bravo Ronny in Basil! Ronnyju pa le dajte kaj za jest no, da mu ne bo treba ograj glodat :o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe.. smo že začeli z redilno akcijo, ker res ni lepo, da se hrani z ograjami ;).

    Hvala za čestitke.

    OdgovoriIzbriši